Nyt uutta

• Nyt uutta!

HÄTÄENSIAPU -kurssi verkossa:   Nyt voimme...

Yritysinfo

liekkiTällä sivustolla tarjoaa palveluja KASAI-SAFETY KY (Y: 2331127-4).

KASAI-SAFETY KY tarjoaa mm.

• hätäensiapukoulutus
  • sähköalan hätäensiapukurssit
  • palokoulutus / pelastuskoulutus (luennot, harjoitukset, suunnittelu, toteutus, palaute)
  • alkusammutusharjoitus nykyaikaisilla nestekaasusimulaattoreilla
  • tulityökortti -koulutus (hot work licence)
  • ammattikuljettajien direktiivin 2003/59/EY täydennyskoulutus, myös ADR-asiat.
  • sosiaali- ja terveydenhuoltoalan turvakortti-koulutus
  • työturvallisuuskortti-koulutus (occupational safety card / green card)
  • muuta turvallisuusalaan liittyvää koulutusta
  • poistumisharjoituksia / evakuointiharjoituksia
  • pelastussuunnitelmien laadintaa
  • konsultointia
  • palovartiointia / tulityövartiointia
  • kyberturvallisuus luennot ja konsultointi

Yritys toimii lähinnä pääkaupunkiseudulla sekä lisäksi koko etelä-Suomen alueella akselilla: Pori - Tampere - Heinola - Lappeenranta sekä kaikki paikkakunnat niiden eteläpuolella.

Yrityksen myyntituotteita ovat myös alkusammutusvälineet, palo- ja häkävaroittimet, kyltit ym. pelastuskalusto, mitä yrityksissä ja kiinteistöissä tarvitaan.

KASAI-SAFETY KY on vuodesta 2002 saakka toiminut palo- ja pelastusalan sekä turvallisuusalan koulutukseen ja konsultointiin erikoistunut yritys, jonka toimitusjohtajana toimii alan ammattilainen yli 20 vuoden pelastusalan kokemuksella. TJ:n koulutustaustaa on mm. Pelastusopistossa suoritetut pelastusalan miehistötutkinto sekä päällystötutkinto, opettajan pedagoginen pätevyys (Haaga-Helia), turvallisuuden johtamisen YAMK Laurea (MBA; Safety & Security Management), M.Sc. / Filosofian maisteriopiskelija; kyberturvallisuuden johtaminen Jyväskylän yliopistossa (JYU) sekä erilaisten turvallisuuskorttien kurssinjohtajan pätevyydet. Kouluttajina käytämme alan ammattilaisia turvallisuuden eri sektoreilta. Henkilöstössämme ovat mukana useat pelastusalan ja ensihoidon ammattilaiset, jotka ovat viikoittain tekemisissä erilaisten onnettomuuksien kanssa. KASAI-SAFETY KY on myös Liikenteen Turvallisuusviraston hyväksymä koulutuskeskus, jolla on oikeus antaa kuorma- ja linja-autojen kuljettajien ammattipätevyyskoulutusta EU direktiivin mukaan.

Onnettomuuksien ehkäisy ja niihin varautuminen on yrityksemme asiakkaalle painotettava tärkein tavoite. Jos kuitenkin jotain menee vikaan, koulutuksemme avulla yritysten, laitosten ja työpaikkojen henkilökunta osaa varmasti toimia oikein alkuminuutteina ennen viranomaisavun saapumista.

KASAI-SAFETY KY:sta voi tiedustella myös paloalan tarvikkeiden asennusta: sammuttimia, palovaroittimia, poistumiskylttejä.